- Poslovanje družbe RAPIDEX TRADE DOO se bo izvajalo v skladu z načeli družbeno odgovornega subjekta, ob upoštevanju izpolnjevanja ustreznih zahtev vseh deležnikov.
 
- Stalna predanost in ključna usmeritev vseh aktivnosti v RAPIDEX TRADE DOO je zadovoljstvo kupcev / uporabnikov.
 
- Izpolnjevanje zahtev kupcev / uporabnikov RAPIDEX TRADE DOO se bo izvajalo z uporabo moralnih načel poslovanja v skladu z veljavnimi zakoni in predpisi.
 
- Sposobnost RAPIDEX TRADE DOO za obvladovanje tveganj, ki vplivajo na skladnost izdelkov in storitev, je usmerjena v nenehno povečevanje zadovoljstva kupcev / uporabnikov.
 
- Zaposleni v RAPIDEX TRADE DOO poznajo politiko kakovosti, se zavedajo pomembnosti in obveznosti njenega izvajanja.
 
- Zaposleni morajo spoštovati uveljavljena načela kakovosti in jih izboljšati.
 
- Za doseganje ciljev kakovosti je RAPIDEX TRADE DOO zagotovil potrebno znanje in vse potrebne tehnične, kadrovske in finančne vire.
 
- Cilji kakovosti RAPIDEX TRADE DOO so skladni s politiko kakovosti.
 
- Strategija za stalno izboljševanje je zajeta v vseh dejavnostih.
 
- Vodstvo stalno vzdržuje, pregleduje in izboljšuje sistem vodenja kakovosti v skladu s potrebami kupcev / uporabnikov in ustreznih deležnikov.
 
- Izvajanje politike kakovosti je stalna obveznost vodstva RAPIDEX TRADE DOO.
 
- Politika je na voljo javnosti in vsem zainteresiranim stranem.